Poskytovatelem služby Webpodnik.cz je B2M.CZ s.r.o., se sídlem Šafránkova 3, 155 00, Praha 5, IČ: 27455971, DIČ: CZ27455971, číslo účtu: 2366499001/5500. Jsme plátci daně DPH. Zapsáni pod spisovou značkou C 113637 (dále jen „Poskytovatel“).
Objednatelem je podnikatel tj. fyzická či právnická osoba, která má přiděleno identifikační číslo v ČR (dále jen „Objednavatel“) a která si objedná službu objedná službu webových stránek WebPodnik.cz či další placené služby dle nabídky a ceníku Poskytovatele.
Služba WebPodnik.cz slouží k provozu webových stránek na doméně 1. řádu (.cz), poskytování služby e-mailu a další služby jako textace webu, výběr obrázku apod. které pro Objednavatele vytvoří a vybere Poskytovatel na základě informací zjištěných při objednání služby včetně vybrání vhodných obrázků z fotobanky. Objednavatel má možnost předat Poskytovateli vlastní sadu obrázků, které Poskytovatel upraví do potřební podoby. Za legálnost obrázků je zodpovědný Objednavatel služby.
Objednání provádí Objednavatel u Poskytovatele telefonicky či e-mailem po poskytnutí všech potřebných údajů k uzavření smlouvy distančním způsobem. Objednání služby Webpodnik je z hlediska uzavřené smlouvy závazné pro obě smluvní strany.
Trvání služby je zahájeno ihned po zpracování objednávky (max. do 3 pracovních dnů od objednání). Zároveň s tím je zaslána faktura elektronicky a korespondenčně. Uskutečněním platby se rozumí připsání platby na účet Poskytovatele do 14 dní od vystavení a zaslání faktury. Při neuhrazení v době splatnosti faktury může být služba zablokována a firemní údaje Objednavatele mohou být předány třetí straně, a to pouze za účelem vynucení platby smluvního závazku. Předáním údajů Objednavatele není dotčena ochrana osobních údajů vzhledem k oprávněnému zájmu Poskytovatele. Služba je ukončena dle smluvené délky plnění a není automaticky prodlužována na další období.
Smlouva mezi Poskytovatelem a Objednavatelem, která je uzavřena telefonicky či e-mailem, je uzavřena distančním způsobem prostředky na dálku. Poskytovatel se zavazuje uzavírat s Objednavatelem smlouvy po telefonu při dodržení níže uvedených zásad v bodech a) až c):
Poskytovatel služby může odstoupit od smlouvy, pokud je jednání Objednavatele v rozporu s těmito obchodními podmínkami, dobrými mravy, pokud porušuje zájmy třetích osob, Poskytovatele služby, šíří obsah webových stránek jakýmkoli způsobem bez souhlasu Poskytovatele nebo upravením obsahu webových stránek porušuje platné zákony a dobré mravy obecně platné v České republice.
Při nedodržení těchto povinností si Poskytovatel vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy a odhlášení Objednavatele ze systému, bez finančního vyrovnání.
Objednavatel má možnost odstoupit od smlouvy v případě neplnění Služby v domluveném rozsahu a to především v případě nefunkčních webových stránek po dobu delší než 7 dní po upozornění na tento nedostatek Objednavatelem. O této skutečnosti je Objednavatel povinen neprodleně Provozovatele informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, aby měl možnost sjednat nápravu v rámci reklamačního řízení. Objednavatel akceptuje, že vyhodnocení plnění Služby se vztahuje vždy k celému smluvnímu období.
V případě, že bude reklamace oprávněná, k čemuž se do 30 dnů po podání reklamace Poskytovatel vyjádří, má Poskytovatel povinnost vrátit poměrnou část registračního poplatku (v poměrné hodnotě ve vztahu k celkové době plnění služby) a to při ukončení služby.
V případě, že si Objednavatel přeje zrušit již objednanou Službu a odstoupit tak od uzavřené smlouvy, lze tak učinit do 2 pracovních dnů od objednávky Služby. V tomto případě je Objednavatel povinen Poskytovateli služby uhradit storno poplatek ve výši 50 % z dané částky služby.
Poskytovatel se zavazuje zakoupit pro Objednavatele doménu pro umístění webové stránky na dobu nezbytnou pro fungování služby. Poskytovatel bude vlastníkem domény a zavazuje ji poskytnout v rámci plnění služby Objednavateli po celou dobu trvání služby. Po skončení trvání služby doména bude stále majetkem Poskytovatele a Objednavatel bude mít možnost si ji od Objednavatele zakoupit, pokud dojde k dohodě obou stran.
Vaše přihlašovací údaje do služby jsou určeny pouze pro Objednavatele Služby nebo osoby pověřené správou Služby v rámci jednoho právního subjektu. V případě poskytnutí přihlašovacích údajů jiným osobám, může dojít k vypnutí služby bez nároku na finanční náhradu zaplaceného poplatku za službu.
Doména je součástí služby Webpodnik.cz a není možné ji obnovit samostatně. Doménu je možné obnovit společně se službou Webpodnik.cz po celou dobu trvání služby. Prodloužení služby se rozumí souhlas s pokračováním služby
Poskytovatel se zavazuje, že umožní Objednavateli odkoupit doménu včetně obsahu webových stránek vždy při ročním výročí trvání služby za jednorázový poplatek 5 000 Kč bez DPH. Poskytoval převede vlastnictví a zdrojová data nejpozději do 14 dnů od uhrazení poplatku na účet Objednavatele na základě vystavené faktury.
V případě, že se zástupce Poskytovatele při objednání služby dohodne s Objednavatelem na Garanci ceny, platí následující podmínky. Objednavatel bude mít stejnou cenu při prodloužení služby na dalších 12 měsíců jako při jejím prvním objednání.
V rámci plnění služby propojíme webovou stránku se službami ePoptávka.cz, AAApoptávka.cz, AAAdodavatel.cz a Hledat.cz tak, abychom zvýšili hodnocení stránky v internetových vyhledávačích společností Google a Seznam.
Poskytovatel zřídí pro Objednavatele e-mailovou schránku pro doménu zakoupenou se službou WebPodnik.cz. Schránka je založena se základní velikostí 50 MB. Objednavatel poskytne přístupy a návod pro párování schránky se služnou Seznam E-mail, Gmail a údaje pro software pro správu pošty. Součástí služby není technická podpora pro nastavení e-mailové schránky a její párování s jinou službou.
Poskytovatel služby shromažďuje se souhlasem Objednavatele jeho osobní údaje ve formě nahrávek hovorů a dále ve formě písemné či e-mailové, zejména pak jméno a příjmení, adresu, kontaktní údaje, název společnosti. Objednavatel dále souhlasí s tím, že poskytnuté údaje veřejného charakteru jsou zveřejněny v katalozích dodavatelů provozovaných firmou B2M.CZ, s.r.o. Výše uvedené údaje slouží pro zprostředkování obchodních poptávek, poptávek od veřejných subjektů a veřejných zakázek mezi Objednavatelem a poptávajícími. Objednavatel souhlasí s nahráváním hovorů, které jsou provedeny za účelem uzavření smlouvy, servisní činnosti v rámci služby a dále v rámci zkvalitňování poskytovaných služeb.
Poskytovatel služby má právo zasílat Objednavateli e-mailem, prostřednictvím SMS a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, akčními nabídkami, inzercí, apod. Objednavatel má právo odhlásit se ze zasílání obchodních sdělení na výše uvedených kontaktech nebo odpovědí na obchodní sdělení, které bylo zasláno e-mailem.
Po vypršení platnosti registrace Objednavatele v systému www.webpodnik.cz má Poskytovatel právo uchovávat jeho kontaktní údaje pro své interní potřeby, pokud Objednavatel nepožádá o jejich výmaz.
Uchovávané osobní údaje může Objednavatel nebo poptávající kdykoli změnit ve svém zákaznickém profilu nebo prostřednictvím výše uvedených kontaktů.
Objednavatel tímto ve smyslu ustanovením § 87 odst. 2 a § 96 odst. 1 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů, souhlasí s tím, že mu bude poskytovatelem prostřednictvím sítí nebo služeb elektronických komunikací nabízena marketingová reklama či jiná nabídka zboží nebo služeb. Objednavatel tímto ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, dále souhlasí se zasíláním informací a obchodních sdělení ze strany poskytovatele souvisejících se službami nebo podnikem (závodem) poskytovatele na elektronickou adresu objednavatele a se zasíláním jiných obchodních sdělení na elektronickou adresu objednavatele.
Více k ochraně osobních údajů zde.
Poskytovatel neposkytuje záruku nepřetržité funkčnosti systému, bezchybného provozu a zabezpečení systému. Registrací firmy Objednavatele je vyjádřen bezpodmínečný souhlas s uvedenými podmínkami. Další vztahy a náležitosti, stejně jako obsah registrace, nesmí být v rozporu s obecně platnými zákony a souvisejícími předpisy.
Předmětem těchto obchodních podmínek je úprava smluvních vztahů mezi Poskytovatelem a Objednavatelem při poskytování Služby.
Smluvní vztah založený na těchto obchodních podmínkách vzniká mezi Poskytovatelem a Objednavatelem okamžikem řádně uzavřené smlouvy distančním způsobem prostředky na dálku (telefonicky, e-mailem, či prostřednictvím webových stránek Poskytovatele). Takto uzavřenou smlouvu Objednavatel stvrzuje, že s těmito obchodními podmínkami souhlasí.
Tyto podmínky nabývají platnosti jejich zveřejněním. Společnost B2M.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 5. 2024.